Un studiu recent atrage atenția asupra riscurilor asociate cu aditivii alimentari utilizați frecvent în produse de bază precum ketchup, murături și pastă de dinți. Analiza aditivilor alimentari și riscul de cancer Cercetătorii francezi au studiat alimentația a peste 100.000 de persoane, majoritatea femei, de-a lungul unei perioade de 7 ani și jumătate, conform Daily Mail. […]
Aditivii din produsele de bază pot crește riscul de cancer, avertizează experții
- de Libertatea
- 2026/01/08 13:34
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
