Oamenii de știință de la Universitatea din Toledo din Statele Unite au făcut o descoperire interesantă: au dovedit că anumite bacterii, care sunt utilizate în fermentarea produselor lactate și care trăiesc în mod obișnuit în intestinul nostru, pot ajuta la scăderea tensiunii arteriale. Acest studiu revoluționar ar putea schimba modul în care este abordată hipertensiunea, o boală care afectează circa patru din zece adulți la nivel global.
Studiu revoluționar. Hipertensiunea arterială, tratată cu probiotice
- de Jurnalul National
- 2023/10/24 04:40
Alte știri din Jurnalul National
- de Jurnalul National
- 2023/10/24 04:20
- de Jurnalul National
- 2023/10/24 03:20
- de Jurnalul National
- 2023/10/23 21:20
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
