Persoanele care consumă frecvent carne roșie procesată prezintă un risc semnificativ mai mare de a dezvolta diabet de tip 2, boli cardiovasculare și de a suferi de mortalitate prematură, arată un studiu.
Studiu. Consumul de carne roșie procesată crește riscul de diabet și boli cardiovasculare
- de Jurnalul National
- 2025/08/30 19:40
Alte știri din Jurnalul National
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
