Sarea adăugată în mâncare la fiecare masă poate scurta viaţa cu câţiva ani

Sarea adăugată în mâncare la fiecare masă poate scurta viaţa cu câţiva ani

O cercetare la care au participat 500.000 de britanici arată o legătură cu o moarte timpurie pentru cei care îşi condimentează întotdeauna mâncarea cu sare. Cercetătorii au descoperit că adăugarea permanentă de sare în mâncare reduce cu peste doi ani speranţa de viaţă a bărbaţilor.


Citește articolul complet pe Jurnalul National

Alte știri din Jurnalul National