O șansă la viață: Cum încetinește consumul de legume evoluția cancerului de prostată

O șansă la viață: Cum încetinește consumul de legume evoluția cancerului de prostată

Un nou studiu realizat de cercetători de la Universitatea California din San Francisco vine cu vești încurajatoare pentru bărbații diagnosticați cu cancer de prostată. O alimentație bogată în fructe și legume ar putea influența pozitiv evoluția acestei forme de cancer.


Citește articolul complet pe Jurnalul National

Alte știri din Jurnalul National