Un nou studiu realizat de cercetătorii de la Leibniz Institute on Aging – Fritz Lipmann Institute din Germania oferă o perspectivă detaliată asupra modului în care procesul de ubicuitare în creierul îmbătrânit influențează sănătatea cerebrală.
Dieta care întinerește creierul: Descoperirea surprinzătoare a cercetătorilor germani
- de Jurnalul National
- 2025/11/29 18:40
Alte știri din Jurnalul National
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
