Cafeaua de dimineață ar putea face mai mult decât să te trezească. Un studiu amplu, realizat de cercetătorii de la Cedars-Sinai Health Sciences University, arată că oamenii care beau cafea în mod regulat au un risc mai mic de ciroză, cancer hepatic și deces cauzat de boli de ficat.
Bei cafea în fiecare zi? Iată ce se întâmplă, de fapt, cu ficatul tău
- de Jurnalul National
- 2026/07/27 20:00
Alte știri din Jurnalul National
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
