Dintre sutele de suplimente alimentare promovate drept soluții împotriva inflamației cronice, doar trei s-au dovedit cu adevărat eficiente în studiile pe subiecți umani. Este vorba despre acizii grași...
Doar 3 din sute de suplimente antiinflamatorii au dovezi solide. Ce arată studiile despre omega 3, curcumină și vitamina D
- de Hotnews
- 2026/04/06 11:03
Alte știri din Hotnews
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
