Bătrânețe la pahar: îndulcitorii artificiali grăbesc îmbătrânirea creierului? Ce arată cele mai noi cercetări

O singură băutură „fără zahăr,” dar care conține îndulcitori artificiali, pe zi, poate îmbătrâni creierul cu aproape doi ani, potrivit unui nou studiu, publicat în revista Neurology, editată de Academia Americană de Neurologie. Cercetătorii au…


Citește articolul complet pe Hotnews

Alte știri din Hotnews