O cercetare recentă realizată de Universitatea Harvard a dus la descoperirea unui posibil rol surprinzător pe care îl are o vitamină banală, supliment consumat zilnic de milioane de oameni. Potrivit concluziilor, administrarea regulată a acestei vitamine ar putea încetini procesul de îmbătrânire celulară cu până la patru ani. Studiul, publicat în The American Journal of […]
Vitamina care încetinește îmbătrânirea. Studiul Harvard a fost făcut pe 1.000 de participanți
- de Gandul
- 2025/09/01 11:37
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
