Riscul de infectare cu SARS-CoV-2, virusul care declanșează boala COVID-19, ar putea fi diminuat prin administrarea de multivitamine, probiotice, Omega-3 sau suplimente precum vitamina D. În studiul realizat de experți de la Imperial College Londa […]
Un nou studiu britanic: Omega-3 și vitamina D ar putea reduce riscul infectării cu SARS-CoV-2 / Femeile, mai avantajate
- de Gandul
- 2021/04/20 08:49
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
