Postul intermitent practicat pe termen lung poate crește în mod semnificativ riscul de deces din cauze cardiovasculare, conform unui nou studiu amănunțit. Potrivit BBC, cercetările arată că prelungirea perioadei de repaus alimentar peste noapte poate îmbunătăți metabolismul, sprijini repararea celulară și chiar prelungi viața. În acest context, până acum, știința părea să susțină acest obicei, […]
STUDIU | Postul intermitent poate crește riscul de deces cardiovascular. Acest obicei culinar mai e numit și „dieta deceniului”
- de Gandul
- 2025/08/31 13:50
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
