Un studiu a arătat faptul că persoanele care consumă carne roșie procesată ar fi mai predispuse la demență și declin cognitiv. În acest studiu au fost analizate date provenind de la peste 133.000 de persoane, cu o vârstă medie de 49 de ani. Datele acestora erau deja centralizate în alte două cercetări, NHS și HPFS. […]
Studiu: Persoanele care consumă CARNE roșie procesată ar fi mai predispuse la demență și declin cognitiv
- de Gandul
- 2025/01/21 13:59
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
