Consumul a două porții de pește pe săptămână poate crește riscul de a face melanom malign, cea mai mortală formă de cancer de piele, arată un studiu american. Cercetarea a implicat 491.367 de adulți din […]
Studiu: Consumul a două porții de pește pe săptămână poate crește riscul apariției cancerului de piele
- de Gandul
- 2022/06/09 08:12
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
