Studiu: Chiar și o singură porție zilnică de alimente ultraprocesate poate crește riscul de demență. Creșterea consumului zilnic de alimente ultraprocesate cu doar 10%, echivalentul aproximativ al unei pungi mici de chipsuri, poate crește riscul de demență, chiar dacă în mod obișnuit urmați o dietă sănătoasă, potrivit unui nou studiu, scrie CNN. „Studiul nostru a […]
Studiu: Chiar și o singură porție zilnică de alimente ultraprocesate poate crește riscul de demență
- de Gandul
- 2026/06/05 10:16
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
