Un studiu preliminar a descoperit că riscul de demență a crescut cu 14% la persoanele care consumau aproximativ 30 de grame de carne roșie procesată pe zi, comparativ cu cei care mâncau doar trei porții […]
Potrivit unui STUDIU, carnea roșie crește de demență. Ce s-a observat la persoanele care au trecut la o dietă pe bază de nuci și legume
- de Gandul
- 2024/08/01 17:57
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
