Ouăle sunt o alegere excelentă pentru micul dejun, datorită nutrienților pe care le conțin. De asemenea, consumul de ouă poate reduce riscul de apariție al demenței și al accidentului vascular cerebral, susține un cercetător american. Surse excelente de proteine – Ouăle sunt bogate în proteine de înaltă calitate, care ajută la construirea și repararea țesuturilor […]
Motivul pentru care este bine să mănânci OUĂ la micul-dejun. Ce au descoperit cercetătorii americani
- de Gandul
- 2025/01/28 06:41
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
