Un gest pe care mulți oameni îl consideră inofensiv, cum ar fi consumul de alcool mai mult decât de obicei, într-o singură ocazie, poate avea consecințe mult mai grave decât pare. Un nou studiu avertizează că un consum excesiv ocazional de alcool, chiar dacă în restul timpului se bea cu moderație, poate crește semnificativ riscul […]
Mai mult alcool consumat într-o singură zi sau mai puțin pe termen lung. Un studiu recent clarifică ce este mai rău pentru ficat
- de Gandul
- 2026/04/03 16:15
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
