Un nou studiu evidențiază legătura directă dintre alimentație și sănătatea mintală: o dietă echilibrată, bogată în nutrienți, poate reduce riscul de anxietate cu până la 42%. Specialiștii recomandă o serie de alimente-cheie care susțin echilibrul emoțional și reduc hormonii de stres. Potrivit unui studiu recent, persoanele care urmează o alimentație bogată în nutrienți au un […]
Dieta care reduce anxietatea cu 42%. Ce alimente te ajută să-ți protejezi sănătatea mintală, potrivit studiilor recente
- de Gandul
- 2025/04/29 10:54
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
