Consumul de cafea ar putea proteja oamenii împotriva bătăilor neregulate ale inimii, contrar opiniei convenționale, conform unor cercetări recente. Studiul clinic Does Eliminating Coffee Avoid Fibrillation (Decaf) a constatat că 200 de pacienți cu bătăi neregulate persistente ale inimii aveau un risc „semnificativ” mai scăzut de recurență a afecțiunii dacă făceau parte din grupul care […]
Consumul moderat de CAFEA ar putea proteja persoanele care suferă de o anumită afecțiune, contrar informațiilor de până acum
- de Gandul
- 2025/11/10 22:41
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
