Consumul regulat de ciocolată neagră ar putea reduce semnificativ riscul de diabet de tip 2, arată un studiu amplu făcut de cercetătorii de la Harvard TH Chan School of Public Health și publicat în revista […]
Ce tip de CIOCOLATĂ reduce riscul de diabet și previne cancerul și bolile de inimă/Cercetătorii de la Harvard au făcut o descoperire extraordinară
- de Gandul
- 2024/12/12 13:04
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
