Ce se întâmplă, de fapt, dacă bei bere și mănânci pâine în fiecare zi

Ce se întâmplă, de fapt, dacă bei bere și mănânci pâine în fiecare zi

Trei alimente de care ne temem atunci când avem probleme cu greutatea ne pot aduce de fapt un aport important pentru sănătatea noastră. Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea California din San Diego, Statele […]


Citește articolul complet pe Gandul

Alte știri din Gandul