Cafeaua este asociată, de regulă, cu energie, rutină, dimineți și mai puțin cu biologia îmbătrânirii. Cu toate acestea, un nou studiu sugerezază că, pentru unii, consumul moderat de cafea ar putea avea legătură surprinzătoare cu felul în care organismul „îmbătrânește” la nivel celular. Mai precis, cercetătorii au găsit o asociere între consumul de cafea și […]
Cafeaua ar putea încetini îmbătrânirea biologică la persoane cu tulburări severe. Ce spune un studiu
- de Gandul
- 2025/12/17 18:18
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
