Consumul regulat de cartofi fierți ar putea fi asociat cu un risc redus de moarte timpurie, conform unui nou studiu publicat în Journal of Nutrition. Cercetarea sugerează că modul în care sunt preparați cartofii joacă […]
ALIMENTUL adorat de români care ar putea fi legat de o viață mai lungă / Cercetător: „S-ar putea să nu fie atât de «răi» pe cât se crede”
- de Gandul
- 2024/06/15 07:33
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
