Un studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Granada a ajuns la concluzia că cina influențează direct somnul. Mai exact, consumul de alcool, carne roșie și cartofi prăjiți a fost asociat cu un somn mai slab, scrie El Economista. Prin urmare, cinele mai bogate în carbohidrați, pește gras și ulei de măsline au îmbunătățit […]
Alimentele pe care ar trebui să le eviți seara dacă vrei să dormi mai bine
- de Gandul
- 2026/04/23 18:06
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
