Cercetătorii au descoperit că persoanele care participă săptămânal la activități artistice și culturale par să îmbătrânească mai lent la nivel biologic, efectele fiind comparabile cu cele ale exercițiilor fizice regulate. De ani întregi ni se spune că sportul este una dintre cele mai bune metode de a îmbătrâni sănătos. Dar dacă vizitele la galerii de […] © G4Media.ro.
Vrei să ții îmbătrânirea la distanță? Consumă artă și cultură zilnic, spune un nou studiu
- de G4Media.ro
- 2026/05/23 08:26
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
