Vitamina D nu previne bolile în cazul majorității persoanelor, arată un nou studiu / Specialiștii au păreri împărțite

Suplimentele de vitamina D nu ajută la prevenirea bolilor în cazul majorității persoanelor, potrivit unui nou studiu publicat în British Medical Journal, transmite CNN. În...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro