Vegetarienii au un risc mai mic decât consumatorii de carne de a dezvolta cel puțin cinci tipuri de cancer, potrivit celui mai amplu studiu privind impactul potențial al dietei asupra dezvoltării bolii, scrie Financial Times. Oamenii de știință au descoperit că vegetarienii au un risc mai mic decât omnivorii de a suferi de cancer pancreatic, […] © G4Media.ro.
Vegetarienii au un risc mai mic de a dezvolta cinci tipuri de cancer, arată un studiu / Consumatorii de carne au un risc mai mare de a dezvolta cancer de sân, de prostată și de rinichi
- de G4Media.ro
- 2026/02/27 18:22
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
