Utilizarea zilnică a internetului ar putea preveni demența, potrivit unui nou studiu

Utilizarea zilnică a internetului ar putea preveni demența, potrivit unui nou studiu

Un studiu recent realizat de experți de la Școala de Sănătate Publică Globală a Universității din New York, publicat în Journal of the American Geriatrics Society,...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro