Un studiu asociază nivelurile ridicate de omega-3 cu un risc mai mic de demenţă / În ce alimente se găsește grupul de aciși grași în proporții ridicate

Un studiu coordonat de Institutul de Cercetare Hospital del Mar din Barcelona, Spania, a constatat o asociere între un nivel ridicat de acizi graşi omega-3...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro