Un pahar de lapte pe zi reduce riscul de cancer intestinal cu aproape 20%, conform unui nou studiu

Un pahar de lapte pe zi reduce riscul de cancer intestinal cu aproape o cincime (20%), conform celui mai mare studiu de acest fel realizat...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro