O echipă de cercetători în domeniul cardiovascular și al sănătății publice, afiliată la mai multe instituții din Regatul Unit și una din Australia, în colaborare... © G4Media.ro.
STUDIU Trei minute de activitate moderată pe zi pot reduce riscul de a suferi un accident cardiovascular la persoanele în vârstă
- de G4Media.ro
- 2025/04/26 11:22
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
