Consumul unei diete pe bază de plante poate face minuni pentru sănătatea dumneavoastră. Studiile au descoperit că limitarea cărnii roșii și consumul de cereale integrale,... © G4Media.ro.
STUDIU O dietă sănătoasă bazată pe plante și evitarea alimentelor procesate, bogate în zahăr, poate reduce cu până la 24% riscul de apariție a diabetului de tip 2
- de G4Media.ro
- 2023/12/23 11:57
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
