STUDIU: Consumul mediu de carne roşie ar trebui să se limiteze la 15 grame pe zi / Dieta bazată pe fructe, legume şi nuci previne milioane de decese

STUDIU: Consumul mediu de carne roşie ar trebui să se limiteze la 15 grame pe zi / Dieta bazată pe fructe, legume şi nuci previne milioane de decese

Carnea nu trebuie să se afle în centrul alimentaţiei umane: o vastă coaliţie de oameni de ştiinţă a afirmat acest lucru la finalul anilor 2010,...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro