Oamenii de știință cercetează de ani de zile posibile modalități de prevenire a apariției bolii Alzheimer mai târziu în viață. Un nou studiu sugerează că... © G4Media.ro.
Studiu: Acest aliment comun previne apariția demenței în boala Alzheimer / Consumul a cel puțin un ou pe săptămână scade riscul cu 47%
- de G4Media.ro
- 2024/09/11 08:36
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
