Un nou studiu publicat în Science Translational Medicine arată că postul intermitent și sănătatea metabolică nu sunt neapărat corelate în modul în care se credea până acum. Cercetătorii de la Institutul German de Nutriție Umană Potsdam-Rehbruecke (DIfE) au analizat efectele alimentației cu restricție de timp asupra markerilor metabolici și cardiovasculari la femei supraponderale sau obeze, scrie […] © G4Media.ro.
Postul intermitent, mai puțin eficient decât se credea? Concluziile unui studiu german
- de G4Media.ro
- 2026/01/06 16:17
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
