Ascultarea sau interpretarea muzicii la vârste înaintate poate reduce substanţial riscul de demenţă, potrivit unui studiu realizat în Australia pe un eşantion de peste 10.800... © G4Media.ro.
Muzica poate contribui la reducerea riscului de demenţă cu până la 40%, potrivit unui nou studiu
- de G4Media.ro
- 2025/10/30 11:51
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
