Mâncatul unei cantități mari de alimente ultraprocesate vă poate trimite la o moarte precoce și vă poate face să fiți deprimat și anxios – studiu

Potrivit unui studiu publicat în British Medical Journal și citat de The Times, produsele produse în masă, cum ar fi mâncărurile gata preparate, cerealele zaharoase...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro