Mâncatul la aceste ore din zi poate contribui la scăderea riscului de diabet de tip 2 / Momentul la care iei micul dejun contează cel mai mult – studiu

Un studiu recent realizat de Institutul pentru Sănătate Globală din Barcelona subliniază importanța momentului în care se servește micul dejun în reducerea riscului de diabet...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro