Consumul a câteva bucăți de ciocolată neagră de cinci ori pe săptămână, evitând în același timp ciocolata cu lapte, a fost asociat cu un risc... © G4Media.ro.
Consumul regulat de ciocolată neagră ar putea reduce riscul de diabet de tip 2, potrivit unui studiu / Cercetătorii spun că riscul ar putea fi redus cu 21%, dar legătura este controversată
- de G4Media.ro
- 2024/12/05 20:05
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
