Mai multe cercetări sugerează că postul intermitent aduce beneficii mari pentru sănătate. Însă nu oricine poate sta perioade lungi fără să mănânce. Se pare că... © G4Media.ro.
Consumul de kombucha ar putea imita efectele benefice ale postului, indică studiile / Poate reduce acumularea de grăsime și duce la scădea nivelului trigliceridelor
- de G4Media.ro
- 2024/04/09 06:28
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
