Un studiu nou leagă dieta „verde-mediteraneeană” de o îmbătrânire mai lentă a creierului, conform scanărilor RMN, precizează eatingwell.com. Mai mult, potrivit unui nou studiu, persoanele care... © G4Media.ro.
Ceaiul pe care ar trebui să-l bei pentru a-ți menține creierul tânăr / Potrivit unui nou studiu, acest ceai, combinat cu dieta mediteraneeană, poate ajuta la încetinirea îmbătrânirii creierului
- de G4Media.ro
- 2025/10/02 06:33
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
