Un nou studiu a descoperit că oamenilor le este mai greu să slăbească cu o dietă bazată pe alimente ultraprocesate decât cu una compusă din... © G4Media.ro.
Alimentele ultra-procesate încetinesc pierderea în greutate chiar și în cazul unei diete sănătoase, conform unui studiu / Participanții au slăbit de două ori mai repede când au consumat mese minim procesate
- de G4Media.ro
- 2025/08/04 18:20
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
