Administrarea de Ozempic sau Wegovy o dată pe săptămână s-a dovedit a reduce consumul excesiv de alcool și pofta de alcool într-un studiu de mici dimensiuni efectuat pe persoane cu tulburare de consum de alcool, scrie Politico.
Un studiu pe câteva zeci de oameni arată că Ozempic ajută la reducerea consumului excesiv de alcool
- de Digi24
- 2025/02/12 21:17
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
