Un nou studiu arată că reducerea drastică a timpului petrecut de copii în timpul liber pe ecran la doar trei ore pe săptămână poate duce la îmbunătățiri semnificative ale sănătății mintale și comportamentului acestora în doar două săptămâni. Cercetarea, condusă de Dr. Jesper Schmidt-Persson de la Universitatea din Danemarca de Sud, oferă o strategie puternică și aplicabilă pentru părinții preocupați de bunăstarea copiilor lor în lumea noastră tot mai digitală.
Reducerea timpului petrecut în fața ecranului la 3 ore pe săptămână îmbunătățește comportamentul și sănătatea mintală a copiilor
- de Digi24
- 2024/07/14 17:37
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
