Oamenii care nu consumă carne au o probabilitate mai mică să ajungă la vârsta de 100 de ani decât persoanele care consumă carne, conform unui studiu recent. Dar aceste descoperiri, care par să contrazică tot ceea ce știam despre beneficiile dietei bazate pe plante, sunt mai complexe decât par prima vedere, relatează Science Alert.
Mai mulți oameni care consumă carne ajung centenari decât vegetarienii. Explicația unui studiu care pare să contrazică tot ce știam
- de Digi24
- 2026/02/01 13:19
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
