O dietă mediteraneană care include nuci, fructe de mare, cereale integrale și legume ar putea reduce cu aproape 25% riscul de demență, arată un studiu care ar putea deschide calea pentru noi tratamente preventive, scrie The Guardian.
Dieta care ar putea reduce cu 25% riscul de demență. Concluziile unui studiu privind legătura dintre alimentație și boli
- de Digi24
- 2023/03/14 11:24
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
