O recentă cercetare din Danemarca arată că dieta mamei în timpul sarcinii - caracterizată printr-un model alimentar occidental bogat în grăsimi şi zahăr şi sărac în ingrediente proaspete - poate creşte riscul de tulburări de neurodezvoltare precum ADHD şi autism la copii. Cercetătorii văd potenţialul unor intervenţii dietetice specifice în timpul sarcinii pentru a reduce acest risc.
Dieta bogată în zahăr și grăsimi a mamei în timpul sarcinii, legată de riscul crescut de ADHD și autism la copii, spune un studiu danez
- de Digi24
- 2025/03/05 10:01
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
