Consumul de alimente ultraprocesate este asociat cu riscul de deces prematur, dar fiecare aliment are un impact diferit asupra sănătății, potrivit unui studiu care s-a desfășurat pe o perioadă de 30 de ani, scrie CNN.
Ce alimente ultraprocesate cresc cel mai mult riscul de moarte prematură – concluziile unui studiu care a durat 30 de ani
- de Digi24
- 2024/05/11 04:00
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
