Dieta cu sucuri naturale din fructe şi vegetale ar putea să nu ne facă mai sănătoşi. Un studiu recent al Universităţii Northwestern, din Statele Unite, citat de News.ro, sugerează că sucurile naturale ar putea face, de fapt, contrariul. Potrivit cercetătorilor, dietele cu sucuri naturale fără fibre pot creşte bacteriile din gură şi intestin asociate cu inflamaţia. Studiul lor arată că sucurile naturale pot avea un efect dăunător asupra sănătăţii chiar şi după numai trei zile.
Cât de sănătoase sunt, de fapt, sucurile naturale. Medic: „Acest studiu trage un semnal de alarmă”
- de Digi24
- 2025/02/09 13:52
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
